30/5/08

Debat: I ara què?

Podeu deixar escrites propostes per a les següents sessions, idees que van quedar pendents ahir, ...

15/5/08

I ara què?

Següent sessió: Conclusions extretes dels temes tractats

http://www.youtube.com/watch?v=SJAhXD5tovQ

8/5/08

Debat: Què hi ha més enllà de la cooperació?

S'obre aquesta entrada per continuar el debat de la darrera sessió.

5/5/08

8 de maig: Què hi ha més enllà de la cooperació?


Què hi ha més enllà de la cooperació?
8 de maig de 2008 (19:00 - 21:00)

Dependència de l’ajuda externa. Influència sobre el desenvolupament natural d’un país. Influència de la cultura local en la realització dels projectes.

Lloc on es realitzarà l'acte:
Facultat de Medicina - UB
C/ Casanova 143
08036 Barcelona

Aula 7

18/4/08

Debat: ONGs

S'obre aquesta entrada per continuar el debat de la darrera sessió.

12/4/08

17 Abril: ONGs


ONGs
17 d'abril de 2008 (19:00-21:00)

Tipus. Models de cooperació. Gestió interna i transparència de les ONGs. Camps d’acció. La importància de la sensibilització.

Lloc on es realitzarà l'acte:
Facultat de Medicina - UB
C/ Casanova 143
08036 Barcelona
Aula 1

28/3/08

Debat: La indústria Farmacèutica

S'obre aquesta entrada per continuar el debat de la darrera sessió.